reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktoria Valhoferova

Viktoria Valhoferova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cor unum et anima una {Jedno srdce a jedna duša} Zoznam autorových rubrík:  Nový život za La Manche(om)Taká obyčajná rodinkaDivers

reklama

Divers

Chcem sa dostať do tvojich nohavičiek...

Viktoria Valhoferova

Chcem sa dostať do tvojich nohavičiek...

Aduš je kosť. Nieže by vyzerala ako gazela vystrihnutá z módneho kalendára Pirelli. Jednoducho sa u nej ťažko hľadajú exteriérne nedostatky (ovláda dokonalú kamufláž nedokonalostí?). Pred dvoma týždňami fňukala, že celá zoznamka na azete bodka sk-á, je hniezdiskom deviantov, dezorientovaných indivíduí a potenciálnych klientov psychiatrických zariadaní. Podala si totiž inzerát, že hľadá muža. V tom momente som zapochybovala o jej mentálnom zdraví.

  • 28. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 198x
  • 159
Keby bolo keby aj manžel by bol

Viktoria Valhoferova

Keby bolo keby aj manžel by bol

Terigám som sa s nákupnými taškami. Pekná makačka s piatimi igelitkami. Aspoň mám náhradu za činky z fitka. Budem mať pekne vyrysované ruky. Chlácholila som samu seba, keď vybalansovávam ťarchu víkendového nákupu. Toto bola však double dávka. Pod pazuchou som mala ešte maxi balenie toaleťáku a minerálku, ktorá sa už nikde nezmestila. Trochu nezvládnutý balans a rozpleštila som na na Regent street v Poluse.

  • 5. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 649x
  • 187
Ťažký život kyselinárok

Viktoria Valhoferova

Ťažký život kyselinárok

Kult krásy, dokonalosti a štíhlosti. To všetko nás obklopuje. Z časopisov na nás čumákujú vyretušované tváričiky, postavičky, až kostričky. Lenže čo mi obyčajné devy, ktoré majú ďaleko od 60 centákov v páse a od 90 cm na hrunej kosti a v oblasti zadnice. Človek aby z toho nemal depku.

  • 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 910x
  • 154
Ružové okuliare sa nenosia keď - Musíš isť na potrat!

Viktoria Valhoferova

Ružové okuliare sa nenosia keď - Musíš isť na potrat!

Alis mi chrčala do telefónu nezrozumiteľné vety. Snažila som sa ju upokojiť. Chcela som vedieť kvôli čomu tak rumádzga. Nebrala som jej kvíliace vzlyky nejak tragicky. Nie je to prvý krát čo stresovala kvôli svojmu komplikovanému vzťahu.

  • 30. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 056x
  • 174
Malá pomsta na mužoch, o odbere krvi a vysokých podpätkoch

Viktoria Valhoferova

Malá pomsta na mužoch, o odbere krvi a vysokých podpätkoch

„Baby, keď pichám  chlapov, držím ich vždy predsa za ruku, a hneď viem, akého majú vt..ka." Ešte teraz sa usmievam pri týchto slovách našej BeBe.

  • 15. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 440x
  • 367
reklama
Kvôli blonďavému tsunami som prišla o kšeft

Viktoria Valhoferova

Kvôli blonďavému tsunami som prišla o kšeft

„Ty hnusný kokos." Kričala na plné kolo dosť zúrivo naladená podoba éterickej víly s blond hrivou. Razila si cestu k nášmu stolu a nevyzerala, že by si kládla vreckovku pred ústa.

  • 17. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 757x
  • 67
Kde soudruzi z NDR udělali chybu?

Viktoria Valhoferova

Kde soudruzi z NDR udělali chybu?

Ako malá som v každých nový topánkach aj spávala, od samej radosti a blaženosti. Už vtedy sa asi rysovala moja topánková pasia. Jedine lyžiarske klipsáče mi nedovolila mamina zobrať si do postele.

  • 6. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 714x
  • 8
Čo sa stane, keď žena sama sedí v reštaurácii...

Viktoria Valhoferova

Čo sa stane, keď žena sama sedí v reštaurácii...

Jednoducho som si zabudla plavky.

  • 28. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 806x
  • 167
Pán premiér, prosím nevyháňajte ma žiť niekam inam

Viktoria Valhoferova

Pán premiér, prosím nevyháňajte ma žiť niekam inam

Celá rodina ma vítala slavobránou, keď som v júni definitívne opustila Anglicko. Okrem toho čo všetko mi táto krajina dala (napr.ovládanie angličtiny, čo bol môj cieľ) musím priznať, že kariérne som nezískala post s francúzštinou, nepodarilo sa mi privydať sa do kráľovskej rodiny Windsor ani preraziť v lokálnej speváckej show, i keď fanklub som mala rozsiahly. Moje zdravie sa búrilo v podobe neustálych sa opakujúcich zápalov, a to bola posledná kvapka v rozhodovaní v shakespearovskom podaní Byť či nebyť v Anglicku. Bola som pripravená na všetko, veď je kríza. Všetko je ťažšie, aj samotné hľadanie si práce, všade sa prepúšťa. Lenže tie markantné rozdiely medzi UK a SK ma šokujú, priam dusia, a neviem komu mám položiť otázky, ktoré sa mi geometricky množia na jazyku.

  • 29. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 936x
  • 8
Chlapa už máš? Ty teraz nemáš sex?

Viktoria Valhoferova

Chlapa už máš? Ty teraz nemáš sex?

V nejakom časopise som čítala, že status single pre ženy by mal byť uzákonený v zbierke zákonov. Žena vraj potrebuje na revitalizáciu karmy, emocionálneho vnútra a resetovanie myšlienok čas kedy bude existovať sama.

  • 17. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 716x
  • 37
reklama
Veľa kníh, veľa inteligencie a odkaz pre súdružku učiteľku

Viktoria Valhoferova

Veľa kníh, veľa inteligencie a odkaz pre súdružku učiteľku

Zbožňujem vôňu novej knihy, jej nedotknutosť, čistotu. Voňavý duch znásobuje obsahový zážitok. Túlanie sa v kníhkupectvách je pre mňa ako nirvána vnemov. Toľko vôní a farebnosti. Najradšej by som všetky knihy otvárala a zatvárala s nosom nalepeným na ich stránkach, niečo ako Jean Baptist - Grenouille z filmu Parfum. On ovoniaval ženy, ja knihy.

  • 2. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 001x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu