reklama

Kvôli blonďavému tsunami som prišla o kšeft

„Ty hnusný kokos." Kričala na plné kolo dosť zúrivo naladená podoba éterickej víly s blond hrivou. Razila si cestu k nášmu stolu a nevyzerala, že by si kládla vreckovku pred ústa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (67)
Obrázok blogu
(zdroj: Foto by Helmut Newton)

„Aj ty si sa chytila na jeho slová, aj teba odrbal. Ty hnusný debil, kokos s malým vtákopiskom. (používam radšej moju formuláciu nelichotivých vybraných slov) „Ako ma môžeš takto stále klamať! To preto si mi nemohol dvihnúť telefón, pretože tu máš rande. Konečne si už vyber!" Šermovala s mobilom pred našimi očami, a zrazu ho pleskla s teatrálnym gestom o zem na kamennú dlážku. Nezmohla som sa ani na mäkké f. Len s otvorenými ústami prekvapeného teliatka, som sledovala ako sa menila mimika môjho spolu sediaceho Mikaela. Nechápala som o čo tu ide tejto vyčesanej cice v kávovohnedom kožúšku na pokraji nervového zrútenia. Môj spolusediaci Mikael vyskočil a začal blondínku vyvádzať od nášho stola so striktnými direktívami: „Neziap! Už sme si to vysvetlili, okamžite prestaň! Ideme domov!" Cítiac smerujúce podhľady osadenstva reštaurácie na náš stôl, líca mi zalievala červeň. Pozorovala som hlučnú exhibíciu Mikaela a vzdorujúco-ukričanej cice na hriešne vysokých podpätkoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dlho som odmietala stretnutie s Mikaelom . Bol to môj bývalý šéf, veliký fešáčisko, finančne za vodou, vždy predvádzajúci vkusno-ležérne mužské outfity, nechávajúci za sebou odór pekne mastných voňaviek a večne dupajúci na plyn neosedlaných tátošov pod kapotou veľkorozmerného autiska. Jediný morálny nedostatok bol jeho stav - rozvedený. Aj tak to bol mačo s veľkým M., to sa mu muselo uznať, ale nič pre mňa. Ako jediná z bývalého pracovného kolektívu som tvrdošijne odmietala tykanie si so šéfom. Ja som sa nevedela naladiť na vlnovú dĺžku môjho šéfa, presnejšie v mene porekadla „ja o voze ty o koze". Vo veľkej snahe sme sa snažili vychádzať v priateľskom tóne, ale ako čert svätenej vody som sa vyhýbala stretnutiam s ním s počtom väčším ako číslo jeden za deň. A preto som radšej odišla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dva roky som o mojom bývalom šéfovi nepočula, až pred pár mesiacmi sa zrazu ozval jeho barytón v telefóne. Po niekoľkých odmietnutiach som akceptovala nedeľné posadenie na kávu s upresnením možného doučovania franiny jeho dcéry. Ešte sa mi ani neroztopil cukor v šálke, a už sa dorútila blonďavá tsunami a demonštratívne prezentovala svoj hnev plesknutím mobilu o zem. S priduseným krikom neustále sa naťahujúc sa dopracovali k východu reštaurácie. Mikael mi už len pípol správu na displej mobilu: „Prepáčte Viktória, ponuka na doučovanie stále platí."

So zmiešanými pocitmi som ostala sedieť sama pri stole. Čašník na mňa robil veľké oči s úškrnom, zametajúc zbytky rozbitého mobilu. Dopila som kávu, kamoške som posunula dopyt na doučovanie deväťročného dievčatka. S tou búrkou ja nechcem mať nič spoločné. Aj takto sa dá prísť o kšeft. A poučenie do budúcnosti, ani vykanie vás neuchráni pred živlami v ženskej podobe.

Viktoria Valhoferova

Viktoria Valhoferova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cor unum et anima una {Jedno srdce a jedna duša} Zoznam autorových rubrík:  Nový život za La Manche(om)Taká obyčajná rodinkaDivers

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu