reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktoria Valhoferova

Viktoria Valhoferova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cor unum et anima una {Jedno srdce a jedna duša} Zoznam autorových rubrík:  Nový život za La Manche(om)Taká obyčajná rodinkaDivers

reklama

Taká obyčajná rodinka

Psí život je taký krásny alebo ako sa z nás stávajú psíčkari

Viktoria Valhoferova

Psí život je taký krásny alebo ako sa z nás stávajú psíčkari

Ja mám k psom kladný vzťah, ale udržujem si značný odstup, ktorý sa prejavuje mierne panickým rešpektom, keď sa mám stretnúť s neznámym psom zoči voči. Pamätám sa veľmi živo ako sa mi jeden chlpáč zahryzol do lýtka. Príčinu útoku mi nevysvetlil ani jeho pán, len zacvakal za môj roztrhaný športový outfit. Moja sestra je vášnivá milovníčka psov od detstva. Poznala všetkých štvornohých basťov, orechov aj tých s papiermi  na sídlisku. Behala s nimi celé dni ako kopov.

  • 15. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 114x
  • 73
Live morning show

Viktoria Valhoferova

Live morning show

Cŕŕn, cŕŕn. Zvonček od dverí. Otvorím dvere. Prišiel tato. „Tak čo, už si idú pre teba vrtuľníkom z Bratislavy?" Počas môjho rozhovoru s doktorkou Zimanovou, stačila moja mama zalarmovať otca. Dobehol zo záhrady je to 20min pešo od nášho bytu, alebo 5 minút autom, v čase nutných prípadov. Prišiel autom.

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 223x
  • 3
Máš prasaciu chrípku, bude nás točiť telka

Viktoria Valhoferova

Máš prasaciu chrípku, bude nás točiť telka

"Tak a teraz si prídu po teba zdravotníci v skafandroch, začnú dezinfikovať celú bytovku, už vyrazili z Bratislavy. Taká hanba. Všetci nás budú ohovárať, že doletíš z Anglicka, aby si šírila nebezpečný vírus." Vybuchla  na mňa moja mama celú katastrofickú plejádu ako zložila telefón.

  • 22. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 597x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu