reklama

Keby bolo keby aj manžel by bol

Terigám som sa s nákupnými taškami. Pekná makačka s piatimi igelitkami. Aspoň mám náhradu za činky z fitka. Budem mať pekne vyrysované ruky. Chlácholila som samu seba, keď vybalansovávam ťarchu víkendového nákupu. Toto bola však double dávka. Pod pazuchou som mala ešte maxi balenie toaleťáku a minerálku, ktorá sa už nikde nezmestila. Trochu nezvládnutý balans a rozpleštila som na na Regent street v Poluse.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (187)
Obrázok blogu
(zdroj: Foto by Steven Klein)

Zaštípalo ma na kolene. Z prekvapenia momentu nepozornosti ma prebrala otázka: „A kde máte manžela? Že vás takto nechá obvešanú...." Pán v okuliaroch v rokoch môjho tatka mi pomáhal na nohy. Zmohla som sa len ubolené ďakujem. Ani neviem ako som sa dostala domov. V mysli mi ostala otázka toho pána, že kde mám manžela. No čo ja viem.... Hmm keby bolo keby, a bola by som naivka v podobe trhacieho kalendára, s ktorým si môžu robiť chlapi čo len chcú, už by som si navliekala briliantový prsteň od Karola. Sošný široko ramenný chlapisko naložený v nehnuteľnostiach, v zlatých kreditkách a ženských skalpoch. Skúšal to niekoľko mesiacov. Asi už obehol široko ďaleko bratislavský kraj. Moje nie, nejdem, nevolaj a neotravuj bral ako veselú predohru k zaparkovaniu do jeho náručia. Proste bludný Holanďan hľadajúci milosrdnú vagínu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby bolo keby, už som si mohla celoživotne vychutnávať vône Peloponézu a tristo slnečných dni v roku ako manželka veľkofarmára a veľkopodnikateľa Janisa (a možno nie celoživotne ale iba niekoľko rokov, keďže Grécko je na treťom mieste v počte rozvodov v EU). Janis teda vôbec nereflektoval s podobou bájneho Adonisa. V pravidelných intervaloch však kmital okolo nášho slnečníka, aby nám (mne a mojej sestre) vyrecitoval naučené komplimenty v tvrdej angličtine. Vetu - youuu aaarre verry beautifuuul woman, som vykrikovala aj zo sna. Proste plážový inžinierik, chvastajúci sa koľko hektárov viníc, olivovníkov vlastní, na čom sa vyváža a hlavne všetko to neustále podčiarkovať chválospevnými komplimentmi na moju osobu. Ešte také štyri týždne agónie horúčav v Grécku a fakt tomu uverím....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A do tretice keby bolo keby a ja by som bola puťka domáca vo fertuške. Určite by som sa rozplývala nad nadbiehacím manévrom Ivana z našej firmy. Asi by som vôbec negúľala očami nad jeho obhryzenými nechtami, mastnou šticou a nad najväčším módnym zločinom ako sú kaki ponožky v sandálkach, keď ho stretávam vo výťahu. K tomu ešte môj súcitný pohľad nad jeho skeletom, ktorý má problém udržať sa pokope keď zafúka vietor. Mamička mu určite balí aj desiatu do práce. Proste pán Truhlík, ktorý všetko videl a všade bol. Nevadí že len v hlbokej teoretickej rovine. Takže na manžela to dnes nebude. A kto bude ďalší pán na holenie....?? :o)

Viktoria Valhoferova

Viktoria Valhoferova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cor unum et anima una {Jedno srdce a jedna duša} Zoznam autorových rubrík:  Nový život za La Manche(om)Taká obyčajná rodinkaDivers

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu