reklama

Ružové okuliare sa nenosia keď - Musíš isť na potrat!

Alis mi chrčala do telefónu nezrozumiteľné vety. Snažila som sa ju upokojiť. Chcela som vedieť kvôli čomu tak rumádzga. Nebrala som jej kvíliace vzlyky nejak tragicky. Nie je to prvý krát čo stresovala kvôli svojmu komplikovanému vzťahu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (174)

Spomínala mi síce minulý víkend, že jej mešká perióda. Možno len podľahla psychickým tenziám. Roky na dieťa už mala, a chlapa tiež. Stabilného. Aspoň to tak vyzeralo. „Tak čo sa deje?" Pár minút som len počúvala ako na mňa Alis chŕlila reprodukciu rozhovoru s jej frajerom. Jeho reakcia na dve modré čiarky na teste bola viac ako šokujúca. I keď ........ „Musíš ísť na potrat, inak sa mi zhnusíš. Jednoducho ja ešte nie som pripravený, a dieťa by pokazilo celý náš vzťah."

Alis chodí so svojím Ďuďom, ako ho familiárne nazýva, približne rok. On má 29 rokov, je veriaci, praktizuje pravidelné nedeľné „seansy" v stánku Božom, má byt, auto, rozbiehajúcu sa kariéru, svoju mamu oslovuje Mamička (nič proti tomu, ale vždy sa zháčim keď to započujem z tv "Paneláku", neviem si to predstaviť naživo). Navonok pohodový chalan. Alis má 27 rokov, na nedeľné „seansy" nechodí, materiálne ešte nie je za vodou ako jej frajer, s rodičmi si rozumie skvele, ale nemá potrebu sa matke líškať oslovením mamička. Pohodová baba. Dosť sme Alis odrádzali od vzťahu s Ďuďom. Nedala si však povedať. Jednoducho sa zamilovala. Do jeho rečí, veselých oči, neposlušných kučier. Ďuďo svoju narcisticko-egoistickú povahu vedel blafujúco skryvať len pred Alis. Neuvedomovala si, že tak stráca svoju tvár. Stále sa podriaďovala frajerovým povinnostiam, záľubám, potrebám. Naša babská partia ju sem tam emocionálne resuscitovala, keď už bola s nervami na konci. Ale v konečnom finále sa aj tak dala zlákať Ďuďovými rečami, a bola tam kde na začiatku. V submisívnej pozícii, čakajúca len na pokyny frajera.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri ich verbálnej výmene názorov pod vplyvom dvoch modrých čiaročiek sa tá naša stará Alis konečne prebrala. Smokliac, zadúšajúc sa vo vzlykoch mi Alis hovorila, ako si to dieťa nechá a nevie si predstaviť, že by išla na potrat. Po prvé nemôže predsa zabíjať svoje dieťa. A po druhé jej rodičia by jej to nedovolili. Svojho Ďuďa už nespomínala. Označovala ho neutrálne On!

Realita Alis poriadne vyfackala až jej konečne spadli z nosa ružové okuliare. Už to nebude naša stará Alis, ani Ďuďova Alis, ale mama Alis. Cesty božie sú nevyspytateľné........ hlavne u pseudoveriaciach ako bol jej On!

Viktoria Valhoferova

Viktoria Valhoferova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cor unum et anima una {Jedno srdce a jedna duša} Zoznam autorových rubrík:  Nový život za La Manche(om)Taká obyčajná rodinkaDivers

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu